Translate

mandag 25. mars 2013

Påskeprosjekter

Da var påskeprosjektene klare :) Jeg har ikke laget noe på nesten en uke, men har brukt helga til å kutte opp stoff til fem strikkepinneetuier. Har bestemt meg for at disse skal være uten stor lomme til rundpinner, men den største lommen på 5-6 cm er det fortsatt plass til en liten saks i og en "nålepute" på forsiden. Det ene etuiet i rødt, hvit og sort skal være til meg selv :)

Her er en liten smakebit av hva som skal produseres...



Å i tillegg til handarbeids-prosjekter er det også noen andre prosjekter på gang. Leiligheten vi bor i kjøpte vi for snart 2 år siden, og siden da har vi frisket opp et rom av gangen :) I påsken skal vi male det største soverommet og så skal vi begynne å bruke det som soverom. Siden det er stort har vi tidligere brukt det som treningsrom, men nå trenger vi begge på senter, så nå er det virkelig på tide med et soverom der det er plass til å gå ut av sengen uten å klistre seg opp etter veggen :p

 I tillegg skal jeg jobbe litt i påsken, og så blir det en liten tur på vår nye hytte. Samboern min arvet en hytte i fjor vinter, og vi har bare vært der en håndfull ganger. Det er ikke innlagt strøm, men det er vann, men vi vet jo ikke om det er frosset. En dagstur og evt. overnatting skal vi ihvertfall prøve å få til i løpet av påskeuken :)


God påske! Både inne og ute! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar