Translate

lørdag 9. mars 2013

Sydilla..

Jeg tror jeg er blitt angrepet av sydilla.. Har tusen prosjekter jeg har lyst til å lage.. Line på jobb sa at hun kunne tenkt seg et strikkepinneetui, så hvis jeg hadde lyst å lage ville hun kjøpe det. Så jeg lette rundt på blogger for tips og ideer til strikkepinneetui.. Folk lager så mye fint. Helt utrulig. Jeg blir så inspirert at jeg kan sitte i timesvis å lete rundt etter oppskrifter..

Jeg har begynt på etuiet, regner med jeg blir ferdig i morgen, så da blir d bilder. Etter etuiet til Line skal jeg lage et til meg selv.

Så skal jeg prøve meg på mobiletui fra oppskriften til Timotei. Jeg har et morsomt stoff jeg vil bruke, brunt med små høner :) Å så har jeg funnet oppskrift på en fin lommebok hos UnePune. Satt også å bladde gjennom ei Tildabok jeg hadde i hylla mi og fant to oppskrifter jeg ville prøve, en søt toalettmappe og et par tøffler. I tillegg til alle disse prosjektene har jeg noen gaver jeg også må lage. Bestevenninna mi gifter seg i Juli og gaven skal være hjemmelaga. Jeg har begynt på den, men har enda litt tid på meg, så trenger ikke stresse.

Siden jeg ikke har noen håndarbeidsbilder å vise dere i dag så blir det noen av mine egne naturbilder..

Tromsø, 2013.

Kroken, Tromsø, 2012.

Agios Isidoros, Lesvos, 2012.
Perama, Lesvos, 2012.
















God håndarbeidshelg!


1 kommentar: