Translate

tirsdag 3. september 2013

Festivalklapper

Da er ferien over, og den ble avsluttet med 3 dager på festival. God musikk og godt selskap var en fin avslutting :) På festival er det veldig greit å ha en plass der man oppbevarer drikken slik at hendene er frie til blant annet klapping, og i kalde nord er det også greit å slippe å stå å holde den kalde koppen i timesvis. Så da har noen smarte mennesker en gang i tiden kommet opp med festivalklapper.

Jeg har tidligere heklet en festivalklapper både til min samboer og til pappa, men denne gangen hadde de begge klart å miste/rote bort sine. Dette ble oppdaget så sent som rett før vi skulle ut døren på festivaldag 1, og da var det litt vel sent og lage noe nytt. Så før dag 2 begynte fant jeg frem et 0,5 l plastglass og lagde en enkel håndtegnet mal til en festivalklapper. Så var det bare finne frem noen greie stoffer og sy i full fart.



Helt enkelt og fort gjort, i hvertfall når jeg fant ut at bunn ikke var nødvendig :)

Nå er det på tide og fyre opp symaskinen igjen og starte med neste prosjekt, som faktisk er en veldig forsinket bursdagsgave til min mamma. Forhåpentligvis blir den så bra når den blir ferdig at hun ikke legger merke til at hun får den ca. 2 uker etter bursdagen ;-)


God håndarbeidsuke!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar