Translate

lørdag 9. mars 2013

Strikkepinneetui :)

Da var jeg ferdig.. Dette var skikkelig gøy. Den ble ikke så verst, men har nok forbedringspotensiale også. Jeg har laget 10 lommer i ulik størrelse, en som er stor nok til rundpinner og en med plass til saks. Har også lagt inn en søt liten nålepute. Synes den kanskje ble litt for tykk, siden jeg har foret hele mappen. På neste forsøk skal jeg kun fore hoveddelen og sy den delen som holder pinnene fast i to lag stoff heller.

Innsiden...

Utsiden.. Det er så søtt det rosa stoffet med alle håndarbeidstingene på...

Her har jeg fylt den med diverse innhold for kvalitetssikring :p
Etter bildet satt jeg en ekstra trykk-knapp på midten, slik at den ble lettere å rulle sammen pent.
Her er mappen lukket...
...og et nærmere bilde av nåleputen.





















Å så har jeg slike små fine lapper for å merke det jeg lager.. Har ikke slikt fint design-navn som jeg har sett mange andre har, men mitt eget navn for være godt nok :)



















Nå som jeg er ferdig med mappen er jeg klar for neste prosjekt.. kanskje jeg blir ferdig med noe nytt til i morgen :)

Fortsatt god helg!

1 kommentar:

  1. Jøss så flott strikkepinneetuiet ble. Aldeles nydelig og søtt :)

    SvarSlett