Translate

fredag 15. mars 2013

Ukens lille håndarbeidsprosjekt

Denne uken har egentlig vært veldig treg på håndarbeidsfronten. Har hatt så mye annet å henge fingrene i. På tirsdag begynte jeg med et penal, men har utviklet desginet litt, så jeg er ganske langt  unna ferdig. Å så trengte jeg printer til prosjektet, men min var tom for blekk igjen.

På onsdag begynte jeg da med noe annet, skulle lage et par grytekluter, men klarte å måle litt feil.. Så satt jeg med flere biter som ikke var store nok til grytekluter :) Da fant jeg ut at jeg kunne lage en mug rug istedenfor..

Slik ble den...


Å i dag fikk jeg min bestilling fra Stoff og Stil :) Jeg elsker å få slike fine pakker i posten... Fire ulike Fat Quarters og noe lin. Fem bomullslerret i ulike farger, 1m av hver. Å så fikk jeg fylt på med litt flere trådfarger i samlingen min.

 
I helgen skal jeg få ferdig penalet, men jeg har jobb lørdag, så det blir vel ikke ferdig før søndag. Å bilder kommer vel ikke før jeg overrekker det til sin nye eier...

God håndarbeidshelg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar