Translate

onsdag 20. mars 2013

Penal og en ny pose...

Da var bursdagsgaven overlevert og jeg kan legge ut noe bilder. Jeg har da laget et penal til en 13 år gammel gutt i sort og knæsj limegrønt. Selve penalet er sort og så applikerte jeg navnet hans på den ene siden i limegrønt. På den andre siden hadde jeg den kjente moods traktoren. Jeg skrev traktoren ut på strykepapir og strøyk den på det limegrønne stoffet, og så applikerte jeg det på penalet. All applikasjon ble gjort før jeg festet delene sammen og sydde penalet.

Jeg ble kjempefornøyd med resultatet...




Å så har jeg laget en ny pose på bestilling. Den ble også riktig søt :)



Nå er jeg kjempeklar for å lage min nye pengbok med mønsteret fra michellepatterns.com som jeg fant via Timotei. Å nå som jeg endelig vet hvilket for jeg skal bruke, så må jeg sende inn ei ny Stoff og Stil bestilling. Imens jeg venter på foret mitt skal jeg lage noen flere strikkepinneetui :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar