Translate

søndag 7. april 2013

En liten sypause, og så påan igjen...

Da har det vært påskeferie, og jeg har hatt en liten sypause. Vi har fått pusset opp soverommet i påsken, jobbet litt og vært en tur på hytta :) Hytta er ei sån uten strøm, med innlagt vann som er avstengt på vinteren. Vi hadde med oss mange ting, da vi ikke hadde overnattet er før og hytta hadde stått tomt siden september tror jeg. Det største hinderet var at det ikke er noen vei opp og det hadde snødd en del, heldigvis ikke like mye som i byen.

Da jeg er tilhenger av å gjøre ting ordentlig og ikke liker å vasse i snø opp til knærne, bærende på masse poser, så ble "veien bygget" slik... (vises ikke ordentlig på bildene, men veien er 80 cm bred og 200-250m lang)
























Uka etter påske har jeg enda ikke startet med noe sying, men endelig i dag begynte jeg igjen. Jeg driver fortsatt på med strikkepinneetuiene. Alle trådene er ferdig og 2 av etuiene har jeg fått festet forsiden, baksiden, foret og trådene sammen. Har fortsatt tre igjen å gjøre det med før jeg beretter alle etuiene sammen, stryker kantene og begynner å sy lommene.

Her er en liten smakebit av dagens arbeide.
























Da er jeg klar for en effektiv håndarbeidsuke, med blant annet håndarbeidsklubb hos meg i morgen. Å håper på å bli ferdig med etuiene før helgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar