Translate

søndag 21. april 2013

Noen gamle prosjekter.. etter en lang uke.

Jeg jobber videre med alle mine bestillinger, men dette har vært en treg uke med sene jobbkvelder og en arbeidslørdag. Å så hadde jeg besøk av Gullemor, mamma og Håkon mandags kveld. Det er alltid koslig når mor kommer innom, men nå tror jeg at hun har vært mer her på besøk enn jeg har vært der, så det blir vel en tur veldig snart. Nå som vi har hytte i Storfjorn, så er det ikke store omturen å stikke innom på vei hjem en søndag. Håper jeg i hvertfall :)

Lærte denne uken at man kan ha så mange planer man bare vil her i livet, men man vet aldri hva som skjer uansett hvor mye man planlegger. Det er faktisk ikke sikkert man våkner opp en dag, eller at man ikke kommer seg gjennom dagen. De fleste tar det som en selvfølge, men noen ganger kommer slike vekkere. En nær slektning av min samboer døde denne uken, og han var absolutt ikke gammel eller syk. Bare for tre uker siden satt vi å pratet om løst og fast med mange i familien og delte noen stykker pizza. Å nå... Huff, vil ikke skrive så mye om dette da, men noen gang er det fint å få tankene nedskrevet. Vil rett og slett kun få frem at vi må huske å vise de vi er glade i at vi setter pris på dem, og aldri utsette det å være sammen med unnskyldingen at vi kan sikkert ta det snart...



Å så må jeg skrive litt om håndarbeid også, Ble ferdig med et etui i dag, men bilder kommer når jeg er ferdig med den tilhørende linposen. Så istedenfor kan jeg vise dere et gammelt prosjekt.

Denne duken lagde jeg i julegave til pappan min, og planen var å lage en presskannevarmer til, men det får kanskje bli årets bursdagsgave :p

Duken er svært enkelt laget, men jeg synes fortsatt den ble fin. Passer bra på stuebordet hvis man f.eks. har en brun sofa, slik pappa har på huset på Senja. Kan hende at jeg med tiden lager noe... som matcher duken på et vis, da jeg har noen rester fra disse stoffene. Noen ideer?

Da er starten på en ny uke i morgen med nye muligheter til å vise dine kjære at du bryr deg, kanskje med noe håndarbeid...

God håndarbeidsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar