Translate

fredag 26. april 2013

Matchende strikkepinneetui og pose i sommerfarger

Da var en lang uke kommet mot slutten og skyene letter litt. Jeg er kjempeglad for å gå helgen i møte. Hadde en lang arbeidsdag, men avsluttet den sammen med en god kollega. Så dro vi hjem til meg og gikk en times tur før middag. Strålende!

Jeg har blitt ferdig med to matchende prosjekter denne uken. Å fargene var så lyse og klare, så de ble ordentlig sommerfine.

Her er noen bilder...




I helgen skal jeg starte med bryllupsgaven som skal være ferdig i juli, men bilder kommer jo ikke før etter bryllupet. Å så tror jeg at jeg har lyst å lage noen flere pengebøker før jeg kaster meg rundt bestillingslisten min igjen. Venter på en pakke fra stoff og stil som forhåpentligvis kommer i midten av neste uke. Da kommer blant annet en mørkere gråfarget tråd en det jeg har, og jeg trenger den til neste bestilling. Da blir det et etui til i lilla og grått :)


God håndarbeidshelg!

Tromsøya, fra Lunheim, en liten kveldstur i april

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar