Translate

mandag 15. april 2013

Noen bestillinger ferdig, og litt til meg selv :)

Da var jeg ferdig med de fem påbegynte strikkepinneetuiene. Alle fargekombinasjonene mine falt i smak. Å under utleveringen fikk jeg bestilling på et par nye. Har også en bestilling på matchende strikkepinneetui og pose.

Her er noen bilder av de ferdige etuiene..
 

Det røde etuiet tok jeg selv siden jeg er så glad i rødt og sort. Å så tenker jeg at jeg etter hvert også skal lage meg selv en pose.

I dag har jeg endelig fått tid til å prøve ut mønsteret på pengebok jeg bestilte fra Michellepatterns.

Det var kjempeenkelt å sy, og oppskriften var lett å følge. Vatten som jeg bestilte fra StoffogStil med lim bak var kjempesuper. Resultatet ble litt skjevt, men jeg er fornøyd til at det var første forsøket. Så flere ting jeg gjorde feil som var litt unødvendig, men retter det opp på neste forsøk. Å så er jeg superfornøyd med å endelig få bruke det stoffet jeg har spart til å bruke til meg selv. Jeg skal lage meg mobiletui og nøkkelhanke også i samme stoffet. Å hvis jeg har noe til overs skal jeg bruke det på lommen til vesken jeg skal lage (mønster fra michellepatterns). Hvis jeg hadde prestert å sy denne pengeboken rett så hadde det vært plass til min samsung SII i den største lommen, men fordi jeg bommet litt på siden ble det akkurat ikke plass :)





I morgen begynner jeg på to nye etui. Det ene i lilla og grått og det andre i gult og ?? Vurderer turkis eller grønn mot denne gule...

Vi får se hva det blir til i løpet av uken :)

I dag må jeg også skryte av yrket mitt, da det er den internasjonale bioingeniørdagen i dag! Årets tema var etikk og slagordet: Engasjerte Bioingeniører bryr seg. Et slagord jeg faktisk føler at jeg kan relatere meg til :)


Gratulerer med dagen alle bioingeniører!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar