Translate

mandag 20. januar 2014

Mobiltelefonetui og flere strikkepinneetui

Da er jeg kommet meg gjennom alle julegavene, men tenkte jeg også skulle legge ut bilder av de siste to strikkepinneetuiene som ble laget i førjulstiden. Begge disse er laget på bestilling og ønskene var et i blå nyanser og et i rent sort/hvit.

Så slik ble resultatet:

Jeg glemte å ta bilde av det sorte etuiet når det var ferdig, og ser at fargene på dette bildet får det til å se litt lysere ut, men det var altså nesten helt sort.




For noen dager siden fikk jeg meg ny mobiltelefon og fant ut at det endelig var på tide med et mobiletui. Jeg skrev en oppskrift selv først, men ble ikke helt fornøyd med fremgangsmåten. Jeg vendte derfor øynene mot Timotei sin blogg, der det finnes en kjempe-enkel og grei oppskrift på mobiletui. Jeg ble meget fornøyd med resultatet i knæsj rosa :)






Faktisk var det så morsomt å lage noe annet enn "det vanlige" at jeg fikk litt dilla å satt i gang med 4 til. En kjempefin måte å bli kvitt litt stoffrester, og så gikk det unna i en fei. Så nå har jeg noe i gave-esken min, hvis jeg ikke selger de unna da. Tror 130kr stykket er en grei pris. Synes alltid dette med priser er vanskelig, men jeg bruker se meg litt rundt på det o' store Internett og sette cirka samme priser som andre har, hvis jeg finner noen å sammenligne med da.

Bilder av de siste mobiletuiene kommer når de er helt ferdig...



God håndarbeidsuke videre!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar