Translate

mandag 20. januar 2014

Julegaver 2: mug rug's

Da var det på tide å vise frem flere julegaver. Jeg har ikke laget så mange mug rug's tidligere, men før jul hadde jeg tilgang til en annerledes symaskin og tenkte at den var grei å prøve til litt mindre prosjekter. Det er også veldig koslig å gi bort kaffe og sjokolade i julegave, så da kombinerte jeg det med et mug rug til mamma og et til stefarn min. Mamma har symaskin som kan sy tekst, og den hadde jeg lånt en stund før jul. Maskinen skulle brukes til et annet prosjekt som ikke ble noe av, men jeg kunne ikke gi den tilbake uten å prøve den. 

Jeg søkte på nett etter utsagn om kaffe og endte til slutt med:
Life is short,
Enjoy your coffee






Jeg synes det var gøy med en maskin som sydde bokstaver, men jeg er veldig fornøyd med den jeg har enda ei stund, og mamma bor nært hvis jeg plutselig ville prøve mer ;-)


God håndarbeidsuke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar