Translate

mandag 13. januar 2014

Julegaver 1: Pengebok

Da var det kanskje på tide å blogge litt igjen. Jeg har desvere ikke fått laget noe i romjula og etter jul, men jeg har noen julegaver å vise frem. Har faktisk ikke laget så mange sy-gaver i år, men noen ble det jo. Å så ble det også en del bilder på lerret som jeg og kan vise etter hvert.

I dag tenkte jeg at jeg kunne vise frem en gave som jeg laget to av til jul, og av en egenprodusert oppskrift. Før jul fant jeg ut at min samboer trengte seg ny pengebok, så jeg bestemte for å lage en til han og en til bestefar i julegave. Ingen av disse er personer som liker fargesprakende ting så jeg valgte en pengebok i brun og en i sort. Begge pengebøkerne har seddellomme, 3 kortlommer og myntlomme. De lukkes sammen av en flapp med borrelås på.






Det var dagens korte innlegg, og gjennom uken blir det flere slike julegaveinnlegg. Det blir nok garantert flere slike pengebøker etter hvert, og når jeg blir helt fornøyd med oppskrifta kan det hende den blir lagt ut også :)


God håndarbeidsuke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar