Translate

tirsdag 22. oktober 2013

Hvit ute, grønt inne :)

Da er jeg ferdig med et sett med clutchveske, kortmappe og myntpung. Dette er laget på bestilling til ei som blant annet er glad i grønt, og gjerne litt pene klassiske ting. Jeg hadde det perfekte stoffet liggende i stoffkurven, et nydelig mørkegrønt stoff med blomster, hjerter og grønne blader. Dette stoffet har jeg gledet meg til å bruke lenge, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

Her er noen bilder av prosessen og de ferdige produktene.



Clutchvesken er ca. 17*10 cm.

Kortmappen er ca. 11*7 cm lukket.

Myntpungen er ca. 6*8 cm lukket. Den er ikke foret, men det er vlisofix imellom lagene som fester de sammen og avstiver det ferdige produktet.



Nå skal jeg ut i det fine hvite vinterværet og gå en tur, samt prøve kameraet mitt litt. Kanskje kommer det noen bilder i morgen, og et nytt håndarbeidsprosjekt.


God håndarbeidsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar