Translate

søndag 27. oktober 2013

Enda et strikkepinneetui

Da er jeg endelig ferdig med det andre håndarbeidsprosjektet denne uken. Egentlig går det veldig fort å lage et slikt etui, men jeg sitter jo ikke med symaskinen hver dag :) Dette var enda et strikkepinneetui laget på bestilling, og nå har jeg bare to bestillinger til før jeg kan starte med bursdags- og julegaver. Heldigvis er det ingen gaver jeg regner med kommer til å ta svært lang tid i år, bortsett fra et lappeteppe jeg har planlagt. Det største jeg noen gang har sydd var verdens-veggbildet, og lappeteppet skal nok bli mange ganger større. Men morsomt blir det nok når jeg kommer så langt.

Her er noen bilder av etuiet jeg ble ferdig med i dag.





De neste to bestillingene jeg har på planen er to veggoppheng til strikkepinner ol. Disse tar nok litt lenger tid enn etuiene, så jeg regner med å bruke ihvertfall en uke på hver. Man har jo ikke så mye tid til overs etter jobb, trening og middag, så da blir det bare litt sying innimellom. Det som tar lengst tid synes jeg er stryking av stoffer og kutting av de ulike delene, når det kommer til selve sying går det fort unna.

Nå er jeg klar for å tilbringe resten av dagen på utsiden av syrommet :) Å så slenger jeg med to av de bildene jeg tok på spaserturen min tidligere denne uken. Det er rart hvor mange bilder jeg kan ta, og hvor få av dem som blir gode egentlig, men jeg er fornøyd med to stykk. Jeg er veldig glad i solbilder så min favoritt ble det nederste bildet.




God håndarbeidsuke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar