Translate

lørdag 5. april 2014

Veggoppheng for strikkepinner ol.

Da var jeg endelig ferdig med to veggoppheng som har vært på planen siden før jul. Burde absolutt vært ferdig for lenge siden, men det har vært et tilfelle av "sytørke", en del jobb og andre prosjekter med bursdags-tidsfrister.

Siden jeg ofte er sent ute med alle mine prosjekter så lever jeg etter mottoet...

bedre sent enn aldri...

Jaja, imens jeg jobber med treghetsproblemet mitt så er jeg glad for at folk rundt meg har tålmodighet. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, mener jeg at jeg har hørt.

Her er bilder av opphengene, det ene sendte jeg fra meg for jeg fikk tatt siste bilde, men bare bruk fantasien, så ser dere sluttproduktet.



Det andre veggopphenget ble jeg veldig fornøyd med, da det fremste stoffet var nydelig og de andre stoffene passet fint til :)

Fylte det litt opp før bildet, da det viser sluttresultatet best.


En "close up" av det fine motivet

Nå er jeg ferdig med flere av de prosjektene som har stått på timeplanen, men har fortsatt to mobiletui igjen. Å så har jeg for lenge siden klippet ferdig et blått linstoff til gardiner på hytta. Nå begynner det å nærme seg hyttesesong igjen, så da er det på tide å bli helt ferdig. Men å sy gardiner er litt kjedelig, så det blir sånn innimellomarbeid...




God håndarbeidsuke videre!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar