Translate

onsdag 22. mai 2013

Sommer-smekke.. med jordbær på..

For noen uker siden fikk jeg en gladmelding fra en gammel venninne av meg litt lenger sør i landet om at hun hadde fått en liten gutt. Selv om kontakten har vært sporadisk de siste årene, så fikk jeg med en gang en ide til hva jeg skulle sende nedover i gave. Det er en slik venninne der man kan være fra hverandre i både måneder og år, men det øyeblikket man møtes/prates så flyter samtalen så godt at man skulle tro det bare var to dager siden sist :)

Jeg har da laget en søt smekke til den lille med inspirasjon fra den årstiden vi går mot. Hvem liker vel ikke sommer, sol og jordbær :) Selv har jeg spist masse bringebær i dag, å den var nydelig!




 Mønsteret fant jeg via Timotei sin side, og hun har funnet det her. Den var superenkel og sy, men klipping av disse hakkene før snuing var utrulig kjedelig. Dette blir heretter den beste gaven til alle små!

Mitt neste prosjekt er å sy oss en strandveske før sydenturen, som nærmer seg med stormskritt... Så da får dere bare vente på resultatet imens symaskinen går seg varm :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar