Translate

torsdag 9. mai 2013

Pengebok med nøkkelring :)

Da hadde jeg endelig fått prøvd meg på en til pengebok. Denne gangen brukte jeg opp noen rester av et lilla stoff jeg har brukt i flere prosjekter tidligere. Siden dette var andre gangen jeg lagde denne pengeboken så var det litt letter og jeg fikk et penere resultat en min egen pengbok :) Å så har jeg vært å kjøpt slike små nøkkelringer jeg kan feste på også. Jeg gjorde det så enkelt at jeg festet nøkkelringen i merkelappen min, og da er den også lett å ta av hvis man ikke trenger den.

Her er resultatet :)



Etter å ha brukt min egen pengbok en stund har jeg kommet frem til at jeg liker designet på dette mønsteret. Den fremste lommen passer fint til småpenger, og til tross for at det ikke er glidelås har jeg aldri opplevd at noen mynter faller ut. Den største lommen passer fint til kort og sedler. Så det blir nok flere slike senere. Har allerede klippet opp stoff til to stykk, en i grønt/hvit og en i oransje/sort. Så da har jeg liggende klar noen små prosjekter når jeg føler for det.

Så håper jeg alle hadde en fin Kristi himmelfartsdag, det hadde nemlig jeg. Har fått slappet fullstendig av, vært på trening, grillet og sydd litt, så nå er jeg klar for jobb i morgen og lørdag :)

Tromsøya, fra Krokenløypa, 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar