Translate

mandag 20. mai 2013

En annerledes 17. Mai...

Da er vi ferdige med en langhelg, og den har vært fantastisk. Vi fikk oss en "helg" på hytta og en "helg" hjemme, og været har vært på topp hele tiden. Nasjonaldagen ble stort sett tilbragt med hodet nede i en vaskebøtte :-p og jeg nøt hvert eneste sekund... Min samboer arvet en hytte rett før jul og den har stått ubrukt en stund, så nå som vi begynner å dra dit oftere er det en del vasking som skal til. Edderkopper og andre småkryp har tatt over hytta, og det er nå vår jobb å ta den tilbake. Til gjengjeld blir det kjempebra når alt blir rent og ryddig :)






Når vi kom hjem fra den nydelige naturen på hytta var det rett tilbake til symaskinen :) I hvertfall på kveldene, og resultatet er to nye strikkepinneetui. Disse er laget på bestilling, og heldigvis de siste to etuiene som var bestilt på en stund. Så nå kan jeg endelig prøve å sy noe annet.

Her er resultatet...





Jeg synes begge ble fine, men tror jeg likte den lilla med blomstrene best.

Håper å poste noe om et nytt prosjekt i løpet av uken, hvis ikke alt det fine været hindrer symaskintiden min :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar