Translate

tirsdag 2. desember 2014

Putetrekk

Det ble lang tid mellom blogginnleggene for tiden. Jeg syr en del, blant annet mange små prosjekter, men det er lite tid til å blogge om det som produseres :) Så nå skal jeg prøve meg på et par kjappe innlegg. For noen måneder siden var jeg i Oslo, og da fikk jeg meg en tur innom stoff og stil butikken. Det var veldig gøy å gå rundt i butikken istedenfor å bare se på nettsiden. Blant annet fordi fargene var letter å se ordentlig og at det var mulig å kjenne på stoffets sammensetning og tykkelse, noe jeg ikke synes er like enkelt å finne ut ifra nettsidene.

Her fikk jeg også se alle de ulike ferdig trykte stoffene som de har. Jeg kjøpte to ulike for å lage noen fine puter til noen venninner. Veldig enkelt laget, et langt glidelås tvers over bak og baksiden passet til størrelsen av den ferdig trykte forsiden. Resultatet ble to puter, en litt sukkersøt pute i bomull og en litt mer røff pute i tykt linstoff.







Det var dagens oppdatering, så kommer det kanskje noen flere i løpet av uken :)



God håndarbeidsuke videre!


Julemarkedet på Raekoja plats i Tallinns gamleby, november 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar