Translate

lørdag 27. desember 2014

Småting til jul

Jeg har laget en del småting til jul også, noen gaver og noe annet. Har blant annet spart en del syltetøyglass det siste året, så det ble noen lykter/beholdere med julemotiv. Tanken er at det er mulig å ha telys i, da får man et skinn gjennom linstoffet som blir koselig. Eller man kan fylle glasset med nøtter/snop og sette det frem på bordet. Jeg pyntet også en blikkboks med julestoff for akkurat dette formålet :-) 


 


Før jul i fjor fikk jeg bestilling på to strikkepinneetui, som skulle være julegave i år. Det tok sin tid, men jeg ble ferdig før jul i år.












Jeg har også laget en pose-pølse til min bestemor i julegave. Mikset hennes favorittfarge kornblå med et pent hvit stoff.














Den siste julegaven jeg lagde var en clutchveske. Jeg lagde den til en venninne som er glad i rødt, og som fortjente litt ekstra oppmerksomhet til jul :-)






God håndarbeidsjul videre!

 
Senja, 24. desember 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar