Translate

fredag 2. august 2013

Nye merkelapper og et nytt strikkeoppheng

Da har svigermor hatt bursdag og bursdagsgaven ble et veggoppheng der hun kan samle alle sine strikkepinner, heklekroker og rundpinner :)

Som vanlig startet jeg prosessen ved å spørre den utvalgte et spørsmål: Nevn to favorittfarger, tenk interiør... Å svigermors svar var gresk blå og rosa. Så da rotet jeg litt rundt i stoffkurven og vips ble etuiet til, og svigermor var fornøyd :)

Fargene på bildet ble litt rare fordi jeg hadde litt problemer med kameraet mitt, men det er altså mest korrekt helt til venstre siden av bildet.

Å så har jeg endelig fått pakken med to nye merkelapper jeg lagde for en stund siden. De er kjøpt på Sabo.no, som jeg er vant med har relativt kort produserings- og leveringstid, men denne gangen gikk det i overkant av 1 mnd før pakken kom. Jeg var faktisk blitt så utålmodig at det var rett før jeg ringte og etterlyste bestillingen. Jeg var riktig så fornøyd med resultatet, spesielt siden jeg var svært lei de grønne lappene jeg har brukt lenge nå.



I helgen skal jeg lage et nytt strikkepinneetui på bestilling, noe som nå er en stund siden sist. Denne gangen er jeg litt spent på resultatet selv, da kombinasjonen blir limegrønn og oransje, rett og slett ordentlig "knæsj" for å si det på godt nordnorsk. Så hvis alt går etter planen kommer resultatet på søndag eller mandag, siden jeg jobber lørdag..


God håndarbeidshelg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar