Translate

torsdag 25. desember 2014

Tacolefse-varmer

I fjor bestemte jeg at jeg ikke skulle sy så mange julegaver. Jeg kjente at hele førjulstiden var et stress på syrommet, og det gjorde syingen til en plikt, og tok bort litt av gleden og roen jeg kjenner på syrommet. I år har jeg kjøpt de fleste julegavene, og så har jeg laget noen småting når jeg følte for det. En av tingene jeg laget var en tacolefese-varmer som jeg hadde en oppskrift på. Oppskriften er laget av Amicapatterns, og den hadde jeg fått hos mamma fordi hun ønsket en slik en. Jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage den i julegave, men hadde litt vansker med å finne et stort stoff som passet på kort tid. Nede i dypet av stoffkurven fant jeg et stilig uglestoff jeg kjøpte for et år siden, og det passet utmerket. Oppskriften var enkel å følge og det gikk fort å sy :-) Bonusen var jo at den ble aldeles stilig også.





God håndarbeidsjul!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar